Julen er hjerternes fest, hvor man hygger med familie og venner, spiser god mad i store mængder og forkæler hinanden med gaver i forskellige størrelser. Men det er desværre ikke alle, der oplever julen som en hyggelig stund. For mange mennesker er julen det tidspunkt på året, som de frygter mest, da de, af forskellige grunde, ikke kan give dem selv eller deres børn den jul, som mange andre har.
Når du støtter Svovlstikkerne, gør du en stor forskel for og hjælper med at forsøde juletiden for økonomisk trængte familier.
KONTANT BIDRAG
Du har mulighed for at donere et engangsbeløb til Svovlstikkerne året rundt.
Bliv medlem
Bliv medlem af Svovlstikkerne, så er du med til at gøre en forskel for de familier, som ikke har de samme økonomiske midler i juletiden som dig og mig.
vORES sponsorKONCEPT
Vi søger løbende firmaer, forretninger eller personer, der har mulighed for at støtte vores projekt. Men hvad tilbyder vi som modydelse?
BLIV FRIVILLIG
Bliv en del af Svovlstikkerne, og vær med ved arrangementer, events og julegavepakning - og til at gøre en forskel for de familier, som ikke har de samme økonomiske midler i juletiden som dig og mig.
BETAL EN FAKTURA
Skal du betale en faktura, en billet, bidrag fra en fond, auktion eller andet? Læs hvordan du gør her.
BLIV FRIVILLIG
Bliv en del af Svovlstikkerne, og vær med ved arrangementer, events og julegavepakning - og til at gøre en forskel for de familier, som ikke har de samme økonomiske midler i juletiden som dig og mig.
Andre former for hjælp modtages også gerne:
Som du kan se, er der mange muligheder for at gøre en forskel sammen med Svovlstikkerne. Hvis dette lyder som noget du eller din virksomhed er interesseret i, så kontakt os på event@svovlstikkerne.dk.
Alle bidrag og indtjening fra foredrag og arrangementer går ubeskåret til vores velgørenhedsarbejde.
Tak for din støtte!
Om os
Svolvstikkerne er en lille hjælpeorganisation af frivillige, som prøver at gøre julen lidt bedre.
Arrangementer
For at indsamle midler til julepakkerne, afholder vi løbende lidt forskellige arrangementer.